Družbena omrežja so del našega vsakdana.
Uporabimo najbolj pogost medij
Družbena omrežja predstavljajo velik potencial
Vsakdo ima dandanes na vsaj enem družbenem omrežju svoj profil. Velikokrat opazimo, da so nam s strani družbenih omrežij podane vsebine, ki nekako ustrezajo našemu interesu. Na tak način se lahko promovirajo tudi vaše vsebine.
Družbena omrežja so zelo velik medij, zato je koriščenje promocij preko njih, lahko eden izmed ključev do uspeha.
Naj oglasi zaživijo, kjer so ljudje prisotni
Facebook je odličen prostor za vaše oglase
Facebook je eden izmed družbenih omrežij, ki ponuja preprosto, a hkrati učinkovito možnost oglaševanja vaše spletne strani oziroma trgovine. Sama stran za vaš posel na Facebooku je zgolj osnova, saj je potrebno stran ustrezno spromovirati.
V sklopu Facebook kampanje vam v interakciji z vami izdelamo unikatne oglase ter se dogovorimo glede ciljne publike. Hkrati vam po potrebi pomagamo že pri osnovah spoznavanja in uporabe družbenih omrežij kot oglasnega medija.
Povečajte obisk “vaše” publike
Bodite vidni vaši ciljni publiki
Facebook oglase izdelamo tako, da so vsi ključni elementi zajeti, hkrati pa pustimo dovolj “radovednosti”, da bo obiskovalec želel videti oziroma spoznati še več. Zelo pomebno je, da oglas pravilno “usmerimo”. To pomeni, da skupaj izdelamo ciljno publiko. Tako so stroški promoviranja manjši, hkrati pa se poveča učinkovitost.
Facebook je lahko veliko več kot zgolj zabaven družbeni medij. Izkoristimo to.
Najbolj priljubljeno socialno omrežje
Instagram promocija
Instagram je postal daleč najbolj popularno družbeno omrežje. Večinoma so uporabniki stari pod 40 let. V kolikor je to vaša ciljna publika, je prisotnost na Instagramu za vas tako rekoč nujna.
Instagram ni dobra oglaševalska platforma le za osebe z “lifestyle” poslom.
Spletno oglaševanje
GoogleAds oglasi
Ena izmed pogostejših oblik spletnih oglasov so vsekakor GoogleAds oglasi. Tako kot pri Facebooku lahko tudi tukaj usmerimo naše oglase k ciljni publiki. Hkrati so nam navoljo številni merljivi gradniki, ki nam omogočajo analizo ter kasnejšo izboljšavo.
Spletni oglas vas postavi pred konkurenco.
Analizirajmo in izboljšamo
Analiza trženja za še boljše rezultate
Vsi gradniki trženja so merljivi. To je zelo pomembno, saj lahko tako vidimo uspešnost našega trženja kot tudi možnosti za izboljšave. Na podlagi meritev vas usmerimo v nadaljno trženje.
En izziv je publiko pridobiti, drug izziv pa je to publiko obrdžati. Usmerjeno trženje ter meritev le-teh se tukaj izkažeta kot ključna.
01. Raziščemo
Strokovno in doslednje preverimo vaše celotno področje. Na podlagi zbranih informacij ter interakcije z vami zasnujemo idejo za razvoj.
02. Oblikujemo
Zasnovano idejo prenesemo v digitalno obliko. Pri oblikovanju sledimo trenutnim trendom in hkrati zagotovimo popolno unikatnost.
03. Izvedemo
Zadnji korak je čas, ko grafika “zaživi”. Oblikovano grafično podobo implementiramo za zaželjeno področje. S tem zaokrožimo projekt kot celoto.