Glavni cilj vsake spletne trgovine je prodaja izdelkov/storitev in s tem ustvarjanje dobička. A nemalokrat naletimo na spletne trgovine, ki jim na pogled “nič ne manjka”, ampak izdelki se kljub temu ne prodajajo, medtem ko pa nekatere na izgled iste trgovine z isto branžo žanjejo uspeh. Poglejmo glavne razloge, ki lahko naredijo razliko v prodaji.
Pomembni dejavniki, ki vplivajo na prodajo:
Domača stran
Zagotoviti moramo, da uporabnik takoj ob obisku vaše spletne trgovine “zazna” njej namen in se s tem seznani s produkti, ki jih prodajate.
Preprost izgled in dostop
Preprost izgled in dostop do izdelkov sta iz vidika obiskovalca, kot potencialnega kupca, zelo pomemba. S tem namreč potencialne kupce hitro seznanimo z našimi izdelki/storitvami in se lahko nadejamo dodatnega ogleda (ogled opisa produkta), kakor tudi kasnejše prodaje.
Enostaven proces nakupa
Zamislite si, da imate izdelek v košarici, odločili ste za za nakup, hočete končati proces nakupa, ampak je postopek toliko zakompliciran, da se preposto izgubite. Kaj boste storili? Mogoče jih bo nekaj poskušalo še enkrat, ampak večina bo pa preprosto “odšla drugam” in se na vašo spletno trgovina, zaradi uporabniške izkušnje, ne bo več vrnila. Prav zato, moramo zagotiviti, da je proces nakupa enostaven oz začetka pa do konca.
Akcije/popusti
Nekje v nas je, da nas akcije oziroma popusti avtomatsko povlečejo v poizvedbo ter kasnejši nakup. Iz tega vidika je pomembno, da občasno na svoji trgovini izvedemo kakšno akcijo oziroma ponudimo določen popust. Vseeno moramo paziti, da tega ne izjavamo prepogosto, saj potem izgubi svoj učinek – “Povišali so cene in sedaj imajo vedno popust”. Zmerna uporaba se bo izkazala za učinkovito.
Marketing
Trgovina brez obiskovalcev ne more privesti do nakupov. Posluževanje marketinga vam v vašo spletno trgovino pripelje ne le obiskovalce temveč tudi potencialne kupce. Pravilno usmerjen marketing bo vedno privedel do povečanja prodaje.
Optimizacija
Optimizacija je velikokrat pozabljena. A prav z njo lahko dosežemo, da je naša trgovina korak pred ostalimi. To pa v praksi pomeni, da je tudi možnost prodaje višja.